1 + 1 - Reisverslag uit Jirapa, Ghana van Anita Maastricht - WaarBenJij.nu 1 + 1 - Reisverslag uit Jirapa, Ghana van Anita Maastricht - WaarBenJij.nu

1 + 1

Blijf op de hoogte en volg Anita

25 Juli 2014 | Ghana, Jirapa

Mijn 1 jarige placement begint langzaamaan op een eind te lopen. Een aantal maanden geleden ben ik de verlengingsprocedure begonnen en deze week kreeg ik officieel te horen dat mijn placement met 1 jaar verlengd is. Ik ben hier (uiteraard) erg blij mee!!

  • 25 Juli 2014 - 23:08

    Nina:

    Wauw, wat fijn voor je! Gefeliciteerd :-)!!

  • 26 Juli 2014 - 16:36

    Jeannette:

    He Anietje, Fijn dat er gebeurt wat je graag wilt, je hebt "ze"nog wel wat te bieden, en "zij"jou ook toch?!
    Geniet en bouw maar fijn verder!
    Ciao,Jeannette

  • 26 Juli 2014 - 20:41

    Sabine Timmers:

    Hoi Anita,
    Daar ben ik niet verbaasd over! Je bent goed bezig volgens mij en ook erg aan het genieten van je placement.
    Groetjes,
    Sabine

  • 28 Juli 2014 - 16:59

    Chris Van De Pol:

    Hallo Anita,

    Allereerst gefeliciteerd met je 1 + 1!!! Het antwoord is 3, want het is de meerwaarde van 1 + 1!
    Ik volg je reisverslagen sinds juni 2014.
    Ik hoorde begin juni namelijk, dat mijn CV geaccepteerd was voor de VSO-functie
    "Special Needs/Inclusion Officer" in North East Ghana met als standplaats Bolgatanga.
    Ik vertrek 1 oktober a.s. en verblijf gedurende 12 maanden in Ghana.
    Ik ben gestopt met werken (met pensioen) op 4 juli 2014 als leraar op een OPDC (Orthopedagogisch Didactisch Centrum).
    Ik voel me nog zo gezond, actief en betrokken en daarom ga ik dit avontuur aan!!
    Behalve een eerste contact wil ik jou als ervaringsdeskundige vragen mij bijv. een Top 5 te sturen van dingen, waaraan ik echt moet denken, voordat ik vertrek.

    Hartelijke groeten,

    Chris van de Pol
    (Hoorn, N-H)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Jirapa

Anita

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 834
Totaal aantal bezoekers 118910

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 15 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: